среда, 21 ноября 2012 г.

...простенька листівочка

Привіт)  Ви уявляєте,в універі знову забули поздоровити свого куратора. От цей "склероз", хоча , мабуть, це просто неуважність,або незібраність.
Отак нашвидкоруч шукали подарунок. Вирішили подарувати книгу, він у нас серйозний, без п*яти  хвилин кандидат історичних наук)) Вибрали "Великие империи мира" . Сподіваємось згодиться))  Треба було щось десь написати десь тому я швиденько зробила оце...


Папір двухсторонній з залишків якоїсь колекції, лежав у мене не використовувала. Тепер згодився. Квіточки дироколені та тоновані по краям.

А ще тиждень тому у оптиці рекомендували носити окуляри, для коригування зору. Тому я тепер смішна.
Принаймні мені здається, хоча може на роботі діти будуть мене боятися))))))))))))  


Комментариев нет:

Отправить комментарий